• 0722 786.646

Analiza posturală

Analiza posturală globală pentru adulţi

Analiza posturală adulţi

Analiza posturală globală este utilizată pentru a rezolva sau a ajuta patologiile prin intermediul unor metode simple şi neinvazive, folosindu-se de studiul şi observaţia posturii întregului organism pentru a ajunge la cauzele primare care provoacă simptome osteo-articulare.

Află mai multe

Analiza posturală globală pentru copii

Analiza posturală copii

Coloana vertebrală a copiilor este fragilă, iar aceştia au nevoie de picioare sănătoase şi de o poziţie corectă a corpului.

Postura incorectă a corpului declanşează alterarea activităţii aparatului locomotor, reducerea aportului de oxigen, încetinirea digestiei, toate acestea determinând modificări metabolice.

Află mai multe

Afecţiuni tratate de analiza posturală globală

Ozonoterapie şi beneficii ozonoterapie

Constă în determinarea şi analizarea celor mai mici devieri de la o postură normală, adică a dispoziţiei spaţiale a corpului şi a fiecărei articulaţii în parte, găsind chiar şi soluţii terapeutice inovative, care funcţionează nu numai asupra simptomelor, cum ar fi durerea de spate, dureri ale genunchilor, picioarelor sau cefaleei, dar care permit şi o recuperare a spaţialitatii corpului.

Susţinători plantari personalizaţi

Analiza posturală globală propune o readucere la normalitate a informaţiilor nervoase senzitive provenite de la punctele de proastă funcţionare, prin folosirea unei "protecţii terapeutice", şi anume a susţinătorilor plantari personalizaţi.