• 0722 786.646

Hidroterapia de colon sau hidrocolonoterapia

Ce este hidroterapia de colon ?

Hidroterapia de colon

Hidroterapia de colon sau hidrocolonoterapia este o metodă sigură și nedureroasă ce presupune realizarea unei serii de infuzii și descărcări și de asemenea un ușor masaj abdominal pentru a facilita dislocarea materialului toxic aderent pe pereții colonului.

Beneficiile hidroterapiei de colon

Printre beneficii se numără curățarea și detoxifierea colonului de reziduuri și paraziți, reglarea tranzitului intestinal, stimularea sistemului imunitar, detoxifierea ficatului și a vezicii biliare, sau eliminarea blocajului intestinal.

Indicațiile hidroterapiei de colon

Metoda de dezintoxicare, cu indicații în: constipație cronică, depresie, afecțiuni hepatice, indigestie, obezitate, sindromul colonului iritabil, artrită, balonări, hemoroizi (forme usoare), diverticulita, fibromialgie, colon atonic (lenes), boli sau afecțiuni ale pielii etc.

Află mai multe

Pregătirea ședinței de hidroterapie de colon

Aflați ce trebuie să respectați și regimul alimentar recomandat în ziua premergatoare unei ședințe de hidrocolonoterapie.

Simptome și afecțiuni

Simptome și afecțiuni pentru hidrocolonoterapie

Află care sunt simptomele și afecțiunile determinate de acumulările toxice la nivelul colonului ce pot fi tratate prin hidroterapia de colon.

Intrebări frecvente

Simptome și afecțiuni pentru hidrocolonoterapie

Află de ce să alegi această terapie, despre numărul de ședințe și ce trebuie sa respecți înainte și după procedură.