• 0722 786.646

Ce este ozonoterapia și beneficiile sale

Ce este ozonoterapia?

Ozonoterapia este un tratament inovator cu efecte imediate și pe termen lung.

Oxigenul folosit este de puritate maximă, oxigen pentru uz strict medical. Amestecul gazos este introdus în corp în deplină siguranță, fără niciun risc pentru sănătatea pacientului prin injectarea subcutanată, intramusculară, intraarticulară, prin insuflare rectală sau vaginală, nazală, otică și prin ozonizarea serului fiziologic sau a sângelui.

Ozonul se mai poate aplica extern, prin introducerea unui segment (mână, picior) afectat într-o atmosferă de amestec gazos oxigen-ozon (sac cu ozon).

Acest tratament bazat pe un amestec de oxigen și ozon face “reparația” din interior, reducând zona afectată și inflamația. Printr-o amestecare perfectă a acestor două gaze cu proprietăți speciale, se pot neutraliza toxinele acumulate de-a lungul timpului în interiorul corpului, se pot reduce inflamațiile, se reglează pH-ul, se activează circulația sângelui.

Ozonul are o acțiune directă și imediată având efect dezinfectant, revitalizant și trofic, antialgic și miorelaxant si este un puternic bactericid, fungicid și virustatic.

Beneficiile ozonoterapiei

Beneficii ale ozonoterapiei:

• grad mare de aplicabilitate fără efecte adverse și aproape fără contraindicații
  • metodă eficientă de prevenție a unor boli, cât și a complicațiilor provocate de acestea
  • îmbunătățeste substanțial calitatea vieții și crește speranța de viață a bolnavilor cronici
  • tratează cauza și nu efectul bolilor așa cum fac tratamentele medicamentoase
  • reduce consumul de medicamente și reacțiile secundare provocate de acestea
  • o metodă eficientă de diminuare a puseelor acute, de prevenire a îmbătrânirii precoce
  • te poate salva de unele intervenții chirurgicale
  • un agent cosmetic excelent care acționează atât din exterior, cât și din interior
  • apariția rapidă a efectelor terapeutice