• 0722 786.646

Simptomele și afectiunile determinate de acumulările toxice la nivelul colonului

• tulburări digestive (constipație, diaree, digestie lentă, distensie abdominală, flatulentă, inflamații, ulcerații, colon spastic, disbioză, afecțiuni hepatice, diverticulită, sindromul colonului iritabil)
  • parazitoze intestinale (viermi, bacterii, fungi - în special candida)
  • tulburări metabolice și de excreție (imposibilitatea de a slăbi oricât de multe și drastice diete ai ține sau imposibilitatea de a lua în greutate, sindrom de malabsorbție, edeme, celulită (toxinele se acumulează în celulele grase, forțând organismul să producă mai multe celule grase pentru a putea scoate excesul de toxine din circulație, protejând astfel organele importante)
  • probleme dermatologice (acnee, psoriazis, eczeme, cearcăne, riduri, transpirație excesivă sau urât mirositoare, îmbătrânire precoce a pielii (pielea este cel mai mare organ de excreție, orice dezechilibru al unuia sau mai multor organe excretorii fortându-le pe celelalte să îi suplinească funcțiile)
  • probleme osteo-articulare (artrită, reumatism, dureri)
  • oboseală cronică (nivel scăzut de energie, somnolență, iritabilitate, depresie, migrene)
  • afecțiuni imunologice (astm, alergii, imunitate scăzută - răceli frecvente)
  • scăderea capacității de concentrare, de memorare și a clarității mentale
  • tulburări circulatorii
  • intoxicații cu metale grele
  • pregătire pentru intervenții chirurgicale sau diferite metode de investigație (colonoscopie, biopsii) asigurând un diagnostic mai precis și evitând stările de rău produse de ingestia substanțelor de contrast.
În cazul în care aveți unul sau mai multe din simptomele enumerate mai sus, hidroterapia de colon este o soluție pentru Dumneavoastră.